Thursday, August 28, 2008

BIG NEWS!!!

So I have some news...and I know this is an extremely impersonal way of getting it out, but the chances of seeing you all together anytime soon is slim, and I would hate for you to hear it from someone other than me, so here goes! Chris and I are expecting our second child! No it was not on the cruise :) We are very excited! I should be due around the end of April. Things are going great and I feel wonderful...just tired! So I'm sure we will talk more about it when I see you all, but I just wanted to get the word out!

15 comments:

anthonyandbeth said...

whooooowhooooo!!!! we are SO excited! and I did hear it from someone else! :) so happy for you and hope you will feel super the whole preg. Cody is going to make a fabulous BIG brother! yipeee! :)

Katy said...

The word is OUT girlfriend, but I'm glad to hear it's official now! You know when it makes the blog that it's official! SO excited for you guys - congratulations!!! :)

Amanda said...

Congrats! That is wonderful news, keep us updated!

Jennifer said...

Yay!!! Congratulations!!!! I hope you continue to feel awesome!

Linda Williams said...

Okay, so I need to make sure I have pickles and watermelon to serve when you come down to sunny Florida, right? Congratulations on your big news! We are happy for you!

Love,
Linda & James Williams

Jen said...

Yeah for 2! Cody is so ready for a little one to take care of. We can't wait till April!

tarita said...

I am soooo excited for your family and for all of us who love ya'll.

I will be praying... and the girls are so excited. They love to know that babies are coming but mostly here...so hurry up those 9 months...

dandsratz said...

OH MY WORD!!!!!! JESSICA!!! I hadn't heard this!!!! I just happened to check your blog--thought, "Hmmm...wonder if Jessica has added anything!?" Hip Hip HURRAY!!!!!! I"M SOOOOOOOO excited!!!!!!! WOO-HOOOO!!!!!! I wish you could see me smiling!!!!! Congratulations!!!!!

Brent & Kim said...

Congratulations Jackson Family! We are so excited for you :)

The Hudson Family said...

Congratulations Jessica! I was so thrilled to hear your wonderful news! april

Heather J said...

When I saw the title of your blog 'big news', I thought - hmmmm I wonder.... Congratulations!!!! So excited for your little family!!!

Christy said...

This is AWESOME news!! So happy for you all!!!!! :) :)

Natalie said...

HOOOORAY!!!!! I am so excited that you will be adding to your family! Congratulations!

amy said...

Yeah for you all!! Congrats! That's wonderful news, and we will be praying for you!

SPAYD FAMILY said...

Congratulations on baby #2. What a great way to get the word out!

Baseball

Baseball
We got pictures done today. This is my favorite!